Translate

duminică, 19 iunie 2011

D-ale aviatiei

Sa nu ziceti ca pilotii si inginerii n-au simtul umorului. Uitati niste probleme notate de piloti de la Qantas si solutiile inginerilor de la service. Qantas este compania de zboruri australiana si nu a avut pâna acum nici un accident.

(P=Problema semnalata de pilot, S=Solutia data/masura luata de ingineri).



P: Cauciucul principal de pe stânga aproape ca trebuie schimbat.

S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stânga.



P: Zborul ok, doar "aterizarea automata" cam dura.

S: "Aterizarea automata" nu este instalata pe acest avion.



P: Joaca ceva la bord.

S: Strâns ceva la bord.



P: Gaze moarte pe parbriz.

S: Comandat gaze vii.



P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.

S: Semn înlaturat.



P: Frânele de frecare blocheaza valvele de viteza.

S: Asta le este scopul.



P: Sistemul IFF inoperabil.

S: Sistemul IFF întotdeauna inoperabil daca este OFF.



P: Suspectez crapatura în parbriz.

S: Suspectez ca ai dreptate.



P: Motor 3 lipsa.

S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.



P: Avionul merge caraghios.

S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile în serios.



P: "Radarul tinta" bâzâie.

S: Reprogramat "radarul tinta" sa cânte cum trebuie.



P: Soricel la bord.

S: Instalat pisica.



P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.

S: Confiscat ciocanul de la pitic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu