Barbatul pana in 20 de ani:
Avion de Hartie. Executa numai zboruri rapide, de scurta distanta si foarte scurta durata.
De 20 la 30 de ani:
Avion de Vanatoare Militar. Intotdeauna la post, 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv. Capabil sa execute diferite misiuni chiar si atunci cand acestea sunt la un interval scurt de timp.
De 30 la 40 de ani:
Aeronava Comerciala. Mentine orare regulate. Destinatii destul de cunoscute si de rutina. Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta sau necesita mutari si adaptari care irita nervos clientii.
De 40 la 50 de ani:
Aeronava comerciala pentru zboruri internationale. Functioneaza la orele de lux. Destinatii de inalt nivel cu rare abateri. Clientela soseste cu mari sperante, la sfarsit iese obosita, dar satisfacuta.
De 50 la 60 de ani:
Aeronava de cargo. Preparatii intense si multa munca inainte de decolare. Odata in aer, manevreaza lent si proportioneaza foarte putin confort in timpul zborului. Clientela este compusa in majoritate din valize si tot felul de vechituri.
De 60 la 70 de ani:
Deltaplan. Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul. Cere o munca teribila pentru a decola, iar dupa aceea evita manevrele bruste pentru ca sa nu intre in picaj mai inainte de timp. Dupa aterizare, demonteaza si strange tot echipamentul.
De 70 la 80 de ani:
Planor. Zboara din cand in cand insa numai auxiliar. Repertoriul manevrelor extrem de limitat. Odata ajuns la sol are nevoie de sprijin de nadejde pentru a ajunge la hangar.
Barbatul dupa 80 de ani:
Aeromodel. Are rol numai decorativ.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu