Un articol interesant primit pe e-mail. E bine de stiut !!!
UNGARIA NAȚIONALIZEAZĂ CLĂDIRILE ISTORICE, PĂDURILE ȘI TERENURILE AGRICOLE DIN ARDEAL !
Aceasta
este realitatea incredibilă, dar adevărată, care se desfășoară cu
concursul autorităților Statului Român și împotriva Poporului Român, cu
consecințe foarte apropiate vizând integritatea teritorială a României !
Este necesar ca tot românul să se întrebe și să afle: de ce s-a ajuns la actuala situație și ce se urmărește ?
Se știe că, de aproape 95 de ani, după Marea Unire de la Alba-Iulia de
la 1 Decembrie 1918, niciodată Ungaria și organizațiile etnicilor
unguri din țara noastră nu au recunoscut România Mare și au acționat
împreună împotriva Statului național unitar român și Poporului Român !
Ungaria și ungurii revendică sfântul pământ românesc al Ardealului,
moștenit de Poporul Român de la geto-daci. După ce a falsificat Istoria
Poporului Român, a Daciei și a României, Ungaria pretinde și
acționează pentru anexarea Ardealului, Cetatea sau Grădina Domnului, la
geto-daci, sub pretextul că l-a stăpânit timp de un mileniu...de 51 de
ani, între anii 1867-1918, în vremea Imperiului habsburgic.
Ungaria a încercat să ocupe Ardealul în anul 1919, cu sprijinul Rusiei
sovietice, dar Armata Română a câștigat războiul, a ocupat inclusiv
Budapesta și la 4 august 1919 au fost puse opincile românești pe
Parlamentul ungar.
După Tratatul de la Trianon, din 4 iunie 1920, Ungaria a reușit în urma
"Procesului optanților" să obțină uriașe despăgubiri din partea
României pentru imobilele din Ardeal care au intrat în proprietatea
Statului Român. Mai târziu, cu sprijinul Germaniei hitleriste și al
Italiei
fasciste, în urma Diktatului de la Viena, din 30 august 1940, Ungaria a
dobândit o mare parte din Ardeal, până la 25 octombrie 1944 când
Armata Română, împreună cu trupele sovietice, a eliberat sfântul pământ
românesc de sub teroarea ungară.
După lovitura de stat din decembrie 1989, la care autoritățile de la
Budapesta au avut o contribuție însemnată în declanșarea ei și la
numărul morților, Ungaria împreună cu bisericile maghiare și
organizațiile etnicilor unguri din România au pus în aplicare un plan
diabolic vizând anexarea Ardealului printr-un nou Diktat pregătit pentru
anul 2014 la Bruxelles. Argumentele principale ale Ungariei pentru
obținerea acestui Diktat sunt următoarele:
1) Numărul cetățenilor români, majoritatea din Ardeal, care au
solicitat și obținut cetățenia Ungariei să fie de cel puțin 4,5 - 5
milioane. Până în prezent, Ungaria a acordat dubla cetăţenie la peste
trei milioane de cetăţeni români. Zilnic, în 920 de localităţi din
Ungaria se acordă gratuit cetăţenia ungară la mii de români get-beget,
care astfel intră în Spaţiul Schengen, iar Comisia Europeană se face că
nu vede nici nu aude. Peste puţină vreme Comisia Europeană şi
Parlamentul European vor afla şi constata că românii au intrat în
Spaţiul Schengen fără ca România să beneficieze de acelaş statut ca şi
celelalte ţări membre ale Uniunii Europene.
2)
Obţinerea pe toate căile, ilegale şi legale, a peste 50% din
proprietăţile imobiliare din Ardeal de către Ungaria. Până în prezent,
Ungaria prin numeroase persoane juridice și persoane fizice ungare a
reușit să obțină 30%-40% din proprietățile imobiliare din Ardeal, iar
prin aplicarea ultimei Legi de retrocedare a Guvernului Ponta II se va
ajunge în anul 2014 ca peste 50% din aceste proprietăți să nu mai
aparțină Statului Român, urmând să fie naţionalizate de către Ungaria
sau dobândite ilegal, inclusiv prin furtul pios.
După îndeplinirea acestor două mari obiective, Ungaria va cere Comisiei
Europene și Parlamentului European aplicarea principiului
autodeterminării popoarelor ! Autoritățile de la Budapesta speră ca prin
Diktatul de la Bruxelles, din anul 2014, Ardealul să devină autonom și
apoi să fie anexat la
Ungaria.
Principala cale folosită pentru dobândirea ilegală de imobile din
Ardeal o constituie așa-zisele retrocedări în natură, de fapt
naționalizarea mascată de către Ungaria a mii de clădiri și milioane de
hectare de păduri și terenuri agricole din proprietatea Poporului Român
și Statului Român !
ADEVĂRUL ISTORIC cunoscut foarte bine de Ungaria și de unguri, dar
trecut sub o condamnabilă tăcere de autoritățile de la București și
partidele politice parlamentare, este următorul:
1)După Tratatul de
la Trianon, din 4 iunie 1920, Ungaria a acționat și a reușit să obțină
despăgubiri din partea Statului Român pentru toate imobilele pe care
le-a avut în proprietate Statul ungar în Ardeal, până la 1 Decembrie
1918, precum și pentru optanții unguri. Sub această denumire de optanți
sunt cunoscuți acei cetățeni români de etnie ungară care, după
Tratatul de la Trianon, au optat pentru cetățenia Ungariei și au părăsit
România. În total au fost 367 optanți. Optanții unguri împreună cu
Ungaria au depus numeroase reclamații la Societatea Națiunilor și au
deschis foarte multe procese cerând despăgubiri pentru imobilele lor
care au intrat în proprietatea Statului Român. La propunerea
Consiliului Societății Națiunilor s-a format Tribunalul Arbitral
româno-ungar de la Paris, unde a avut loc procesul optanților unguri, în
perioada 1923-1930. Diferendul dintre Ungaria și România a fost bine
analizat și
prezentat de către Nicolae Titulescu, ministrul de Externe al
României, în expunerea ținută în Consiliul Societății Națiunilor, în
ziua de 5 iulie 1923. Acum 90 de ani, Nicolae Titulescu a subliniat că
Ungaria pretinde "plata în aur a despăgubirilor", iar optanții unguri
puteau să-și păstreze bunurile imobile în cadrul legilor românești, dar
nu au făcut-o, acceptând să fie despăgubiţi. În urma negocierilor
purtate între delegația României condusă de ministrul de Externe,
Nicolae Titulescu și delegația Ungariei condusă de contele Albert Appony
și a Convențiilor de la Haga (din 20 ianuarie 1930) și Paris (21
aprilie 1930) s-a decis că plata despăgubirilor stabilite de Tribunalul
Arbitral de la Paris se face din Fondul Agrar deschis în Elveția, la o
bancă din Basel, de către Statul Român. Din acest fond au fost plătite
despăgubiri uriașe către Ungaria și optanții unguri. Începând cu anul
1931
sumele destinate despăgubirilor către Ungaria și optanții unguri au
fost evidențiate în Bugetul de venituri și cheltuieli al României. După
unele surse, suma despăgubirilor s-a ridicat la echivalentul a peste
100 tone aur pur (de 24 carate), iar după alți cercetători la circa 600
tone aur pur. După mai bine de 80 de ani de la plata despăgubirilor
către Ungaria și optanții unguri, precum și după deschiderea arhivelor
pe această temă, guvernatorul Băncii Naționale a României, președinții
și premierii României, miniștrii de Finanțe și directorii S.R.I. și
S.I.E., precum și mulți academicieni și istorici cunosc suma totală a
plăților făcute de Poporul Român și Statul Român pentru imobilele care
au aparținut Ungariei și ungurilor până în anul 1918 în Ardeal. În mod
inexplicabil, cu toții o păstrează la secret ! De ce ? Pentru ca Poporul
Român și Parchetul să nu afle că retrocedările
post-decembriste către bisericile maghiare și numeroase alte persoane
juridice și fizice ungare sunt ilegale și în fapt reprezintă
naționalizarea de către Ungaria a mii de clădiri istorice și a milioane
de hectare de pădure și terenuri agricole din România, mai ales din
Ardeal. Este cert că exproprierea imobilelor din Ardeal, care au
aparținut Ungariei, optanților unguri și bisericilor maghiare s-a făcut
prin acordarea de despăgubiri din partea Statului Român ! Există
documente oficiale referitoare la clădirile, terenurile agricole și
pădurile expropriate.
2) În perioada 1940-1944, după Diktatul de la Viena, autoritățile
Statului ungar au falsificat toate cărțile funciare din Ardealul ocupat
și au înscris, din nou, în proprietatea celor care au fost despăgubiți
din Fondul Agrar toate imobilele pe care le-au avut în timpul Imperiul
habsburgic.
3) După 6 martie 1945 comuniștii evrei și unguri din România nu au
confiscat sau naționalizat bunurile imobile și mobile ale bisericilor
maghiare, nici ale evreilor și ungurilor, ci pe cele ale românilor și
Bisericilor Ortodoxă și Greco-Catolică.
4) Atât în perioada interbelică, dar mai ales în timpul socialismului
nu s-au actualizat cele mai multe cărți funciare din Ardeal, nefiind
înscrise modificările intervenite în privința proprietarilor.
5) Prin Legea nr.260 din 4 aprilie 1945, toate înscrisurile în cărțile
funciare efectuate în perioada 1940-1944 au fost declarate nule de
drept ! În foarte multe cărți funciare nu au fost operate radierile
corespunzătoare.
6) În vara și toamna anului 1944 o mare parte din arhivele
localităților din Ardeal au fost duse în Ungaria, iar cele rămase în
România se încearcă de către U.D.M.R. să fie luate de la Arhivele
Statului Român și trecute la bisericile maghiare pentru a nu se
descoperi lanțul de infracțiuni prin care Ungaria și alte persoane
juridice și fizice maghiare au naționalizat sau au fost împroprietărite
cu peste 30% din clădirile, terenurile agricole și pădurile din Ardeal.
Un exemplu edificator, aflat în
atenția opiniei publice din România, este cel al retrocedării, de fapt
al împroprietăririi Bisericii Reformate din Sfântul Gheorghe cu
clădirea Colegiului "Szekely Miko". În decembrie 2010, D.N.A. Brașov i-a
trimis în judecată pe Attila Gabor Marko (se pare, fratele lui Marko
Bela, fost președinte al U.D.M.R. și fost vicepremier al României), fost
subsecretar de stat la Oficiul Regional pentru Relații Interetnice din
cadrul Ministerului Informațiilor Publice, Tamas Marosan,
reprezentantul Eparhiei Reformate din Ardeal și Silviu Clim, fost
consilier juridic în cadrul Ministerului Justiției. Ei au fost acuzați
de abuz în serviciu contra intereselor publice, cu consecințe deosebit
de grave. Acuzații au întocmit, în 14 mai 2002, documente false din
care rezultă că imobilul a fost în proprietatea Bisericii Reformate din
Sfântul Gheorghe și au acționat pentru ca el să fie restituit Eparhiei
Reformate din
Ardeal.
În aprilie 2002, Ministerul Administrației Publice a precizat că
imobilul respectiv nu poate fi retrocedat în baza O.U.G. nr.83/1999.
Retrocedarea s-a făcut în baza unui extras fals de carte funciară.
Procurorii au stabilit că inculpații au prejudiciat Statul Român cu
1.300.000 euro. Judecătoria Buzău i-a condamnat, în iulie 2012, pe
inculpați la trei ani de închisoare, din care pe Attila Gabor Marko și
Tamas Marosan cu executare, iar Silviu Clim cu suspendarea executării
pedepsei.
După ce Attila Gabor Marko a fost ales deputat din partea U.D.M.R.,
dosarul a fost trimis spre judecată la Înalta Curte de Casație și
Justiție. La
dosarul respectiv este depusă o adresă a Ministerului Justiției care
solicită Instanței Supreme să constate că sentința de condamnare
pronunțată de Judectoria Buzău este nelegală și că în acest caz nu
există prejudiciu adus Statului Român ! Incredibil ! De asemenea,
Ministerul Justiției a subliniat că Primăria Municipiului Sfântu
Gheorghe nu s-a constituit parte civilă, fiind condusă de reprezentanții
U.D.M.R. La termenul din 27 iunie a.c., Înalta Curte de Casație și
Justiție a hotărât să amâne procesul pentru data de 10 octombrie a.c.
7) După 23 august 1944 și în baza art.8 din Convenția de armistițiu
semnată la Moscova, în 12 septembrie 1944, bunurile reprezentând
proprietatea Ungariei și Germaniei de pe teritoriul României au fost
sechestrate și, în baza
Legii nr.91 din 9 februarie 1945 au fost puse sub supravegherea Casei
de Administrare și Supraveghere a Bunurilor Inamice (C.A.S.B.I.).
Aceste bunuri nu au fost confiscate de regimul comunist și, ca urmare,
nu pot face obiectul retrocedărilor către Ungaria și Germania.
8) La toate retrocedările din Ardeal către Ungaria și numeroase
persoane juridice și persoane fizice ungare sunt prezentate, la
instanțele judecătorești și la comisiile constituite în acest scop,
copii ale cărților funciare sau extrase din acestea. Cele mai multe sunt
falsificate sau incomplete. Dar, cărțile funciare nu au valoarea de
înscrisuri constitutive de drepturi reale, ele fiind de fapt o evidență
a imobilelor. Drepturile reale trebuie dovedite cu documentele
originale care atestă titlul de
proprietate. Pentru a grăbi retrocedările ilegale de imobile către
Ungaria și bisericile maghiare s-a ajuns la o situație de neimaginat:
cei care revendică ilegal imobile în Ardeal au depus și depun plângeri
penale împotriva angajaților din primării care trebuie săptămânal să
meargă la Parchet, unde sunt citați, pentru a da declarații în legătură
cu refuzul retrocedării ilegale de clădiri și terenuri. Vicepremierul
României, Liviu Dragnea, cunoaște situația retrocedărilor ilegale de
imobile din Ardeal, inclusiv teroarea la care sunt supuși mulți angajați
ai primăriilor, dar...tace şi nu acționează. Îi este frică de subiect
și mai ales de consecințe.
9) Restituirile în natură către Ungaria, bisericile maghiare și alte
persoane juridice și persoane fizice
ungare, în temeiul legislației bogate în domeniul retrocedărilor de
imobile, dar având la bază acte false și ignorând despăgubirile uriașe
plătite de Statul Român, au drept consecințe anularea Reformei agrare
din anul 1921 și a efectelor unor tratate internaționale, precum și
revenirea la situația proprietarilor de păduri dinainte de 17/29
decembrie 1863.
10) Împroprietărirea ilegală a Ungariei, bisericilor maghiare și a
altor persoane juridice și persoane fizice ungare cu mii de clădiri
istorice și milioane de hectare de terenuri agricole și păduri are drept
consecință transformarea instiutuțiilor Statului Român în chiriași în
România și plata nelegală de chirii anuale cu mult peste 10 milioane
euro. De pildă, la Timișoara pentru clădirile istorice retrocedate
bisericilor maghiare ( în care funcționează nouă licee și două
spitale), Consiliul local plătește chirie de peste 1 milion euro pe an.
Pentru a stopa furturile la examenele de admitere în licee și la
bacalaureat, Ministerul Educației a solicitat cetățenilor să comunice
toate neregulile constatate, iar S.R.I. a ajutat la începerea cercetării
penale a cadrelor didactice de la un liceu din Bucureşti, implicate în
fraudarea examenului de bacalaureat. La Liceul „Dimitrie Bolintineanu”
din Bucureşti, S.R.I. a monitorizat şi supravegheat, timp de o lună,
toate cadrele didactice, iar în ziua de 1 iulie a.c., la sfârşitul
primei probe de examen, toţi supraveghetorii au fost duşi la Poliţie
pentru cercetări penale. Întâmplarea este foarte mult mediatizată, mai
ales la
televiziuni. În schimb, pentru imobilele naţionalizate de Ungaria şi
cele retrocedate ilegal în Ardeal, după anul 1989, S.R.I. i-a
monitorizat în ultimii 20 de ani pe majoritatea beneficiarilor dar nu
sunt valorificate informaţiile. S.R.I. şi S.I.E au monitorizat şi
cunosc toate retrocedările ilegale din Ardeal în favoarea Ungariei,
bisericilor maghiare, altor persoane juridice şi fizice ungare, precum
şi împroprietărirea acestora cu imobilele expropriate de Statul Român
după Tratatul de la Trianon, pentru care Poporul Român a plătit
despăgubiri de peste 100 tone aur de 24 carate. De ce nu le comunică
S.R.I. şi S.I.E aceste informaţii Parchetului şi D.N.A.? Ce şi până
când aşteaptă ? Sunt întrebări pe care Comisia Specială de Control a
Parlamentului evită să le pună. Aceiaşi Comisie, precum şi Comisia
pentru Administraţie Publică şi Comisia juridică din Senat şi Camera
Deputaţilor refuză să
analizeze şi să decidă în urma retrocedărilor ilegale de imobile ale
Statului Român către Ungaria, bisericile maghiare şi alte persoane
juridice şi fizice ungare.
Din multe clădiri de locuit naţionalizate de către Ungaria sau
retrocedate ilegal bisericilor maghiare şi altor persoane juridice şi
fizice ungare au fost evacuaţi ori sunt în curs de evacuare locatarii
români, proprietari ai locuinţelor respective în baza Legii nr.112/1995.
S-a ajuns în România post-decembristă ca hoţii şi samsarii de imobile
ale Statului Român să-i evacueze pe români din locuinţele cumpărate în
mod legal.
În
fapt, autorităţile Statului Român au donat ilegal şi se pregătesc să
doneze Ungariei
şi etnicilor unguri din Ardeal numeroase proprietăţi imobiliare ale
Poporului Român. Un asemenea jaf imobiliar nu a existat în nicio ţară
din Europa. Este necesar ca Parchetul şi D.N.A. să acţioneze
pentru redobândirea în proprietatea publică a Statului Român a
imobilelor donate şi retrocedate ilegal, precum şi pentru recuperarea
uriaşelor chirii plătite nelegal din banii publici !
Pentru a afla adevărul și mai ales pentru a opri politica diabolică a
Ungariei și U.D.M.R. vizând naționalizarea imobilelor din România,
Guvernul Ponta II ar trebui să facă următoarele:
1. Să
suspende, pe timp de cel puțin trei ani, aplicarea tuturor actelor normative referitoare la retrocedări.
2.Să solicite Parchetului și Direcției Naționale Anticorupție să
cerceteze penal toate persoanele implicate în retrocedările ilegale
referitoare la imobilele pentru care Statul Român a plătit despăgubirile
din Fondul Agrar. O atenţie specială trebuie acordată fiecărui dosar de
retrocedare depus la Bucureşti, la Comisia specială de restituire a
imobilelor revendicate de cultele religioase, precum şi pentru fiecare
decizie dată de această Comisie, mai ales cu referire la imobilele din
Ardeal revendicate de bisericile maghiare.
3.Să informeze
Parlamentul, convocat în sesiune extraordinară, în legătură cu
politica Ungariei susținută de bisericile maghiare din România vizând
retrocedările/naționalizările de clădiri, terenuri agricole și păduri
din Ardeal, ca suport și argument pentru Diktatul de la Bruxelles din
anul 2014.
4. Să apeleze la cetățenii români pentru a obține informații în
legătură cu dobândirea ilegală de către Ungaria și persoane juridice și
persoane fizice ungare a numeroase imobile pe teritoriul României.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu