Translate

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Nevasta te invata despre ...

Nevasta te învaţă despre fericire: să te duci la mă-ta! Sigur se bucură când te vede
Nevasta te învaţă despre punctualitate: nu mă interseaza câte beri ai băut, tu trebuia să fii acasă
Nevasta te învaţă despre nudism: plec şi te las în curul gol
Nevasta te învaţă despre nulitate: tu fără mine eşti un nimeni
Nevasta te învaţă despre creere: eu te-am făcut bărbat
Nevasta te învaţă despre dureri: nu am chef, mă doare capul
Nevasta te învaţă despre mobilitate: ce-ţi fug ochii după curu lu’ aia
Nevasta te învaţă despre murături: ce acră poate fi mă-ta!
Nevasta te învaţă despre ordine: m-am săturat să tot adun după tine
Nevasta te învaţă despre botanica: nu mi-ai mai cumpărat o floare de nici nu mai ştiu cum arată
Nevasta te învaţă despre jurământ: jura tu că n-ai băut nimic?
Nevasta te învaţă despre geneză: încă nu s-o născut ăla care să dea în mine
Nevasta te învaţă despre munca în exces: cam multe şedinţe peste program ai tu.
Nevasta te învaţă despre greşeli: a fost greşeala mea că ţi-am făcut toate poftele
Nevasta te învaţă despre transformare: când te-am luat erai slab ca o aşchie, acum eşti gras ca un porc
Nevasta te învaţă despre raţiune: când îţi vine să mă înşeli, să te gândeşti bine la ce pierzi
Nevasta te învaţă despre dicţie: vorbeşti exact ca mă-ta
Nevasta te învaţă despre necesitate: trebuie să aduci mai mulţi bani în casă
Nevasta te învaţă despre sărbători: vezi că vine Craciunul, poate-mi faci si mie un cadou de data asta

Nivelul 1 de stres: Iei în maşină o autostopistă, o fată tânără şi frumoasă. Brusc, fata leşină în maşină şi o duci la spital. Acest lucru este stresant.

Nivelul 2 de stres: Dar la spital, medicii îţi spun că ea este însărcinată şi te felicită că vei fi tătic. Le spui că nu tu eşti tatăl, dar fata susţine că tu eşti! Această situaţie devine foarte… stresantă.

Nivelul 3 de stres: Aşadar…ceri un test ADN să demonstrezi că nu tu eşti tatăl. La finalul testelor, doctorul îţi spune că eşti infertil şi cel mai probabil aşa te-ai născut. Eşti extrem de stresat dar totuşi te simţi uşurat.

Nivelul 4 de stres: Pe drumul spre casă te gândeşti la cei 3 copii ai tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu