Translate

luni, 9 mai 2011

Terminologie masculina

Terminologie masculină
71Share

1. Mă duc la pescuit = O să mă îmbat până uit de mine şi o să stau cu un băţ în mână, în timp ce peştii o să înoate în deplină siguranţă.

2. E un lucru de bărbaţi, dragă = Lucrul ăsta n-are absolut nici o logică, iar tu nu ai nici cea mai mică şansă să îl faci logic.

3. Pot să te ajut cu cina? = De ce încă nu e pusă masa, femeie?

4. Ah, da, desigur, dragă = Nu înseamnă absolut nimic. Folosit doar pentru a umple timpul.

5. Ar lua prea mult să-ţi explic = Habar n-am cum funcţionează.

6. Dar te ascultam. Numai că mă gândesc şi la alte probleme = Oare blonda din faţa mea poartă sutien sau nu?

7. Ia o pauză dragă, munceşti prea mult = Din cauza nenorocitului de aspirator, nu pot să aud ce zic ăia de Becali.

8. Foarte interesant ce spui = Încă mai vorbeşti?!

9. Doar ştii ce memorie proastă am = Ţin minte toate secvenţele din filmele cu bătăi, cine a marcat în ultima etapă, toate cântecele formaţiei mele favorite, dar am uitat de aniversarea ta.

10. Păi, mă gândeam la tine şi ţi-am luat trandafiri = Tipa care vindea flori era mamă-mamă.

11. Am motivele mele să mă comport aşa = Şi sper să mă gândesc la unele cât de curând.

12. Nu pot să-l găsesc = Nu mi-a aterizat în mâini, aşa că nu am nici cea mai mică idee unde să îl caut.

13. Ce-am făcut de data asta? = Cum de m-ai prins?

14. Doar ştii că doar pe tine te-aş iubi = M-am obişnuit cu modul în care ţipi la mine şi mi-am dat seama că puteam nimeri mai rău.

15. Arăţi grozav = Nu mai încerca altă ţinută. Mor de foame.

16. Nu ne-am pierdut. Ştiu exact unde suntem = Şi nimeni nu ne va mai vedea vreodată în viaţă.

17. Împărţim munca prin casă = Eu cu dezordinea, ea cu ordinea.

18. Prietena mea nu mă înţelege = Deja ştie toate poveştile mele pe de rost.

19. Ajut la curăţenie prin casă = O dată, am pus un prosop murdar în coşul de rufe.

20. Cum adică, ai nevoie de haine noi? = “Ţi-ai mai luat unele acum doi ani”

21. Prietena mea e feministă = A refuzat să îmi facă o cafea.

22. Nu am nevoie de instrucţiuni = Sunt perfect capabil să stric un lucru şi singur.

23. Mi-a fost dor de tine = Nu îmi pot găsi şosetele, mi-e foame şi nu mai avem hârtie igienică.

24. Avem o relaţie serioasă = Îmi place mai mult de ea decât de maşină mea.

25. Rochia asta te face grasă = Sunt un idiot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu