Translate

sâmbătă, 14 iulie 2012

Glumite

Pentru inceput vei trai la mine. Iar dimineata vei pleca acasa!


‎- Cum se spune in engleza "a cauta"?
- To google!


‎- Mi-am inscris sotia la karate.
- Si?
- Am invatat sa dau cu aspiratorul, sa gatesc, iar de la spalat rufe sunt in extaz!


‎Un tip vine la ghicitoare. Aia ii priveste palma:
- Groaznic. Soacra-ta va muri peste doua zile.
- Asta stiu si fara tine. Pe mine ma intereseaza daca voi fi prins sau nu!


‎- De ce nu-si pune olteanul flori in fata casei?
- Ca sa nu aiba copii din flori.


‎- Domnule doctor, ce-mi sugerati pentru a pierde din greutate?
- Un pahar de apa cu trei zile inainte de mancare!


Ce scurta e viata! Fat Frumos crestea intr-o zi cat altii in 10 ani.
Si intr-o saptamana a murit...


‎- Sotia mea gateste excelent, niciodata n-o doare capul, priveste fotbal cu mine, mergem la pescuit...
- La voi, la gay, nimic nu e ca la oamenii normali!


Tatal este chemat la scoala:
- Fiul dumneavoastra a desenat pe banca o musca, ca vie, si mi-am zdrobit pumnul...
- Ha... Sa ma fi vazut pe mine, cand am intrat in baie si vazand in cada un crocodil pictat ca viu, de fica, am iesit printr-o usa pictata.


Iadul nu este cu nimic mai prejos decat raiul. Pur si simplu trebuie sa te nasti acolo!


Crezi ca ceapa este singura leguma care te face sa plangi? Te-a trosnit cineva vreodata peste mecla cu un dovleac?


Cred ca am inceput sa chelesc...  imi ia din ce in ce mai mult timp sa ma spal pe fata dimineata...


- Spune o propozitie in care sa fie si cuvantul ou.
- Am mancat o prajitura.
- Pai si unde e oul ?!?
- In prajitura.


‎- Nu stii, Ioane, unde o fi papagalul nostru?!?
- N-am nici cea mai mica idee, dar am observat ca pisica noastra a inceput sa vorbeasca.


Sotul cu sotia privesc un meci de box. Sotul:
- Sunt dezamagit. Totul se termina in 4 minute...
Sotia:
- Excelent. Acum ma intelegi?


- Mamico, vaca zice muuu sau nuuu?
- Eh, depinde de bou…


Cine a pus  "s"-ul in "fast food", a fost un ticalos ingenios…


Daca dopajul este interzis pentru sportivi, de ce n-ar fi si PhotoShop-ul interzis pentru vedete?


Am intrebat un prieten din Coreea de Nord cum ii merge. Mi-a zis ca nu se poate plange.


Daca beau alcool, sunt alcoolic. Daca beau Fanta, sunt fantastic?


- Cum se numeste bagheta aceea care-i face pe barbati sa dispara?
- Test de sarcina.


O blonda in autobuz. Soferul anunta:
- Umatoarea statie “1 Decembrie”.
Blonda, panicata:
- Mai devreme nu se poate?!


Daca un baiat iti spune “papusa”, nu inseamna neaparat ca esti o “Barbie”, poti fi si o “Chucky”.


Culmea businessului neinspirat: sa deschizi un salon de bronzat in Ferentari.


- Ce femei preferati: cele care vorbesc mult sau pe celelalte?
- Care celelalte?


Ochiul vanat micsoreaza campul vizual, dar creste experienta!


O femeie, inginer de sistem, instala un calculator intr-o retea pentru un coleg de lucru.
Cand a venit randul setarii parolelor ea l-a intrebat ce parola vrea sa folosesca pentru logare.
Vrândsa o intimideze, tipul i-a spus "penis". Fara sa clipeasca, aceasta i-a introdus parola dorita, a reintrodus-o pentru confirmare, dupa care era sa se prabuseasca de ras in fata monitorului.
Curios, tipul i se uita peste umar si vede raspunsul calculatorului:
PASSWORD REJECTED .... NOT LONG ENOUGH (Parola respinsa... Nu-i destul de lunga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu