Translate

joi, 20 decembrie 2012

Bancuri

 Ce este impotenta? 
- Impotenta este acel fenomen care apare atunci când forţa de atractie a Pământului este mai mare decât forţa de atractie a femeii!

Un tip divorțat o întâlnește la o petrecere pe fosta nevastă împreună cu noul ei soț.
După câteva pahare, se duce la noul tip și îl întreabă cu un aer de superioritate:
- Și... cum e să folosești marfă la mana a doua?
La care celălalt îi răspunde:
- Nu-i chiar asa de rău. După primii 5 cm, începe teritoriul virgin.

Examen la fizica, subiectul: fenomenul ionizarii. 
La sfarsitul examenului blonda o intreaba pe colega ei de banca din timpul examenului: 
- Ma, tu ai stiut? 
- Perfect! raspunde aceasta. 
- Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, zice blonda, inseamna ca am stiut si eu, pentru ca am copiat cuvant cu cuvant de la tine. 
Enervata si ingrijorata, bruneta care stiuse, ii spune blondei:
- Cum ai putut face una ca asta, acum o sa ne prinda si o sa ne pice pe amandoua!!
- Fii serioasa, ii raspunde blonda care copiase, n-o sa se prinda nimeni, pentru ca am mai si schimbat si eu pe ici pe colo. De exemplu unde tu ai pus ION, eu am pus GHEORGHE!

Definitia fidelitatii: 
Lipsa ocaziilor favorabile!

Azi noapte am batut la usa vecinului meu si i-am zis:
- Imi pare rau, Costele, stiu ca e tarziu si abia te-ai intors de la serviciu, insa am nevoie neaparat de ajutorul tau. Nu pot intra in casa. Am plecat in graba si mi-am uitat cheia de la intrare in pantaloni, care au ramas aruncati dupa pat...
- Asa, si?...Eu ce-as putea sa fac? ma intreba el mirat.
- Urca un pic sus in dormitor la tine si adu-mi-i, te rog! ii raspund.

Fata catre baiat, pe chat:
-Tu ce computer ai?
-Păi,am intelcore i7,procesor de 3,3 Ghz,Windows 7 64 bit,8 Gb RAM,nvidia gtx graphics card B,1 Terra HDD,...dar tu?
-Eu am un laptop. Roz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu