Translate

duminică, 15 februarie 2009

Cateva bancuri cu SIR

1. - John, ai pus apa la pesti?
- Da, Sir, dar nici ieri n-au baut nimic!

2. - John!
- Yes, Sir!
- Nevasta-mea e acasa?
- Oh, no, Sir.
- Înseamna ca iar i-am pus-o lu' soacra-mea.

3. Sir si John sînt la vînatoare pe domeniul castelului. John (privind prin binoclu înspre castel):
- Sir, cred ca ar trebui sa va informez ca doamna este în compania unui domn.
- Nu se poate, te înseli. Doamna mi-a spus ca primeste o prietena în vizita. Da-mi si mie binoclul...
Se uita spre castel, apoi îi spune lui John:
- Acest binoclu nu este suficient de puternic. Da-mi pusca cu luneta.

4. - John, du-te afara si uda florile.
- Sir, dar afara ploua.
- Nu-i nimic, ia-ti umbrela.

5. - John!
- Yes, Sir .
- Adu-mi un pahar cu apa!
- Ok, Sir.
- John!
- Yes, Sir.
- Mai adu-mi înca unul.
- Bine, Sir .
- John!
- Mai adu-mi un pahar cu apa...
- Dar, Sir, nu va face bine atîta apa...
- John, esti nebun, nu vezi ca arde biblioteca?

6. - Iertati-ma, Sir, dar cred ca va cauta cineva la telefon...
- Cum adica "crezi", John, ma cauta sau nu ma cauta?
- Sa vedeti, Sir, cînd am ridicat receptorul, o voce de femeie mi-a spus:
- Tu esti tîmpitelul meu, plesuv si idiot?

7. - Sir, Sir! vine John tipînd, au intrat hotii în biblioteca!
- Da? spune Sir, si ce citesc?

8. - John!
- Da, Sir.
- Cînd intru în baie se aprinde lumina?
- Nu, Sir, dar de ce?
- Înseamna ca din nou m-am pisat in frigider…

9. Sir statea la masa si se chinuia sa întepe cu o scobitoare niste masline.
- John, striga el, maslinele fug?
- Nu, Sir! Dar de ce?
- Înseamna ca iar am mîncat gîndaci de bucatarie…

10. - John!
- Da, Sir.
- Lamîile tipa?
- Nu, Sir, dar de ce?
- Înseamna ca din nou mi-am stors papagalul în ceai..

11. - John, spune Sir, care citea ziarul, pe acoperis circula tramvaie?
- Nu, Sir?! Dar de ce întrebati?
- Uite, aici scrie ca un tramvai a calcat un hornar…

12. - John, spune Sir, care îsi spala picioarele în lighean, te rog arunca apa asta si adu-mi un prosop.
John ia ligheanul si îl arunca pe geam, iar de afara se aude un tipat însotit de înjuraturi, la care Sir impasibil:
- John, era cineva în lighean?

13. Sir se urca pe cal invers, cu spatele în fata...
- Sir, spune John, dar nu asa se urca pe cal!
- Taci, ma, de unde stii tu încotro vreau sa merg…

14. Lordul îsi întreaba valetul:
- John, nu s-a întors înca sotia mea de la partida de calarit?
- Înca nu, Sir, dar cred ca trebuie sa vina. Calul s-a întors de o jumatate de ora…

15. Vine Sir acasa:
- John, doamna este singura?
- Nu, Sir, este sus cu un domn.
- John, adu sabia.
- Yes, Sir.
Sir se duce sus unde era doamna, de unde se aude un urlet. Sir se întoarce:
- John, un doctor pentru domnul si un tirbuson pentru doamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu