Translate

duminică, 8 februarie 2009

USB Post-it

USB Post-it

Am foarte multe stick-uri USB, de diverse forme si marimi… Pe mine personal, m-a interesat mai mult capacitatea acestora si mai putin forma. E adevarat, am cateva USB stick-uri care atrag atentia de la o posta. Cel mai atractiv dintre ele este este pixul Mp3 player, care-si face treaba extrem de bine. Pot sa scriu, sa transfer fisiere si sa ascult muzica cu un singur dispozitiv.
Acum insa, mi-a atras atentia un memory stick de-a dreptul uimitor, deoarece are doua moduri de utilizare…
Poate fi folosit atat pentru a transfera fisiere, cat si pentru a depozita biletele post-it, cu care poate fi reincarcat dupa nevoie. Pagina oficiala a produsului.

usbpostit-1

CERF 2009

Am fost prezent la CERF 2007 si n-am ramas deloc impresionat. Intr-o jumatate de ora am vizitat tot targul, datorita numarului mic al expozantilor si mai ales vizitatorilor. Aproape nimic nu mi-a atras atentia, cu exceptia unor standuri imense si costisitoare, apartinand Vodafone, Cosmote sau Romtelecom. Pretul biletelor mi s-a parut prea mare, in raport cu ce-am avut de vazut. De aceea, in 2008 n-am mai vizitat Computer & Electronics Romanian Fair. Pentru c-am considerat ca nu merita.
In 2009, lucrurile se vor schimba. In primul rand, datorita implicarii firmelor Evensys si Prodigy PR in organizarea acestui eveniment. Anul trecut am participat la cateva evenimente organizate ireprosabil de Evensys, asa ca sunt sigur ca la CERF 2009 nu vor exista aproape deloc nemultumiri. Reinventarea CERF este posibila si sunt convins ca Manafu va face treaba foarte buna in aceasta privinta.
CERF 2009 va avea loc intre 3-7 iunie la Romexpo. Mai multe detalii despre organizarea evenimentului pot fi aflate de la Manafu.
Evensys va contribui la partea de evenimente B2B iar Prodigy PR ofera consultanta pentru schimbarea de identitate si comunicarea online.
Sectiunea B2B va beneficia de un pavilion distinct, o organizare a spatiului favorabila intalnirilor de afaceri si prezentarilor de produse. Aici, accesul se va face pe baza unui bilet special sau a invitatiilor.
Sectiunea B2C se numeste Digital Life si va fi organizata in trei sectiuni: Work (tehnologia de birou), Play (tehnologia pentru timpul liber) si Eco (tehnologia viitorului).
Tudor Galos a facut cateva
recomandari extrem de interesante celor de la Expotek, organizatorii CERF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu