Translate

joi, 10 noiembrie 2011

Bancuri

Oglinda


Un  tip se intoarce acasa dupa o seara lunga. Intra  tiptil in casa, ca sa nu fie auzit, si se  indreapta spre scara spre dormitor. Din nefericire  greseste prima treapta, si, incercand sa se agate  de balustrada, se rasuceste si cade in fund. Cele  doua sticle de whiskey din buzunarele de la spate  se fac tandari.
Strangand puternic din dinti  ca sa nu urle de durere, se ridica, isi da  pantalonii jos si se uita in oglinda din hol.  Fundul lui taiat in zeci de locuri sangera  puternic. Cu greu reuseste sa gaseasca o cutie  mare de plasturi, si, cu ajutorul oglinzii, incepe  sa puna cate un plasture unde vede sangele  curgand. Cu chiu cu vai reuseste apoi sa ajunga in  pat.
Dimineata sotia se uita chioras la el si  ii zice:
? Iar ai venit beat azi noapte...  
? De ce spui asta? intreba el cu o privire  ingenua.
? Poate nu din cauza usii de la  intrare lasata larg deschisa, Poate nu din cauza  cioburilor de pe trepte, Poate nu din cauza  darelor de sange de prin casa, Poate nu din cauza  ochilor tai injectati. Dar cu siguranta din cauza  plasturilor lipiti pe oglinda !  


 

Criza  
El:  
- Draga mea, daca tu, pe criza asta, ai  invata sa gatesti, am putea concedia  bucatareasa.
Ea:
- Ai dreptate, dragul  meu. Dar daca tu ai invata sa faci sex, am putea  concedia si soferul.

Talent  
-  Iubitule, de ce alergi mereu la fereastră de  cîte ori încep să cînt?
- Ca să vadă vecinii  că nu te bat.

Geamul  
Un  locatar urlă la administrator:
- Veniţi  repede, se aruncă soacră-mea pe geam!
- Şi de  ce aveţi nevoie de mine?
- Nu poate să  deschidă geamul.

Olteni  
De  ce se uită oltenii pe deasupra ochelarilor? Ca  să nu-i uzeze!

Fidelitate  
- Care femei sunt cele mai fidele? Blondele?  Brunetele Roscatele?
- Caruntele!  

La  azil
Un  nebun îşi atenţiona un frate de-al său în curtea  unui azil:
- Vezi că ai o gaură în  umbrelă!
- Ştiu. Eu am făcut-o ca să văd cînd  se opreşte ploaia.

Cel  mai rapid lucru din lume
Va rugam sa ne  spuneti care ar fi, dupa parerea dvs., cel mai  rapid lucru din lume...
Primul:
- ... Eu  cred ca cel mai rapid lucru din lume e gandul...  
- Cum asa??!!!
- Te gandesti la cineva  si nici nu-ti dai seama cand o faci...
-  Asta asa este .. aveti dreptate.. o sa tinem  cont de parerea dvs.
Al doilea:
- Eu as  zice ca clipitul e cel mai rapid...
- De ce  anume???
- Nici nu-ti dai seama cand  clipesti, atat de rapid e...
- Da....  interesant... apreciem contributia dvs..
Al  treilea:
- Dom'le...... eu sunt de parere ca  lumina este cel mai rapid lucru...
- Puteti  explica??...
- Da: cum apesi pe intrerupator  cum se umple toata camera de lumina... adica e  ceva foarte rapid... nici nu-ti dai seama....  
- Da.... foarte interesant. va multumim....  
Al patrulea:
- Cum sa va spun eu... dupa  parerea mea, diareea e cel mai rapid lucru....  
- !!!?????? (consternare).
- Pai,  domnilor... aseara m-am cacat pe mine si n-am  avut timp nici sa ma gandesc, nici sa clipesc si  nici sa aprind lumina...

Cadou  
La varsta de 50 de ani femeia primeste din  partea barbatului o sticla cu  lapte.
Nedumerita il intreaba:
- Dar de ce  draga tocmai o sticla cu lapte?
- Pai draga  mea nevasta:
* la 20 de ani erai fermecatoare  ti-am adus o floare.
* la 30 erai dulce.  ti-am adus o cutie cu bomboane de ciocolata si o  sampanie.
* la 40 erai fierbinte... ti-am  adus o paine calda.
* insa acu la 50 te-ai  facut cat o vaca si ti-am adus niste  lapte.
Insa femeia ii da replica:
- Da  dragul meu asa e, dar:
* la 20 de ani eram eu  ca o floare, insa nu tu ai rupt prima  petala..
* eram eu la 30 ca o sampanie de  dulce. insa tu ma agitai... altzii ma  sorbeau.
* la 40 eram eu fierbinte ca o  paine, insa tu lingeai coaja, altzii mancau  miezul.
* iar acum la 50 oi fi eu ca o vaca,  insa cand pleci tu de acasa..vin taurii la usha  si intreaba: "Boul e acasa? "  


La  bordel
Doi  batranei, dupa ce s-au imbatat, au decis sa  mearga la o casa de toleranta.. Odata ajunsi  acolo patroana ii priveste cu atentie, o cheama  pe servitoare si ii zice :
- Du-te in primele  doua camere si pune cate o papusa gonflabila in  fiecare pat. Mosii astia sunt atat de beti incat  nu-si vor da seama de diferenta. N-am de gand  sa-mi folosesc fetele pentru nenorocitii astia  de mosi.
Servitoarea indeplineste ordinele  si batraneii se duc in respectivele camere si  "indeplinesc tema ce corespundea locului".
In  drum spre casa, unul dintre batrani zice :
-  Cred ca femeia care a fost cu mine era moarta !  zise unul
- Moarta ?!! De ce crezi asta  ?
- Pai nu s-a miscat si nici n-a vorbit in  timp ce faceam dragoste.
- Putea fi chiar mai  rau, spuse celalalt. Eu cred ca a mea era  vrajitoare !
- Vrajitoare ?!!! Ce te face sa  crezi asa ceva ???
- Pai., sa vezi, cand eram  la preliminarii am muscat-o un pic de fund,  atunci ea mi-a tras o basina in fata, a iesit  zburand pe fereastra si mi-a mai luat cu ea si  proteza !!!


La  bar
Un  pitic tot sarea in fata tejghelei unui bar si  striga:
- Vreau si eu un suc! Vreau si eu un  suc!! dar nu reusea sa vada peste tejghea...  
Tot sare el asa degeaba pana cand se  enerveaza ingrozitor si se duce in spatele  barului.
Acolo era alt pitic care sarea:  
- Cola sau Fanta? Cola sau Fanta?  


Betivul  
Un  betiv intra intr-un bar, se opreste in fata unui  cuplu si ragaie.
Tanarul, furios:
- Cum  indraznesti sa ragai inaintea prietenii  mele?
- Scuze nu stiam ca e randul ei!  


Un  scotian
Un  scotian incercand sa monteze o antena TV pe  acoperisul casei sale aluneca si cade in spatele  casei. In cadere vede pe geamul bucatariei cum  nevasta-sa numara boabele de fasole ce le punea  in ciorba.
- Opreste-te, striga el, jumatate  ajung, eu mananc astazi la spital!...  


Diferenta  dintre curaj si tupeu  
Stii  care-i diferenta intre curaj si  tupeu?
Curajul inseamna sa te intorci acasa  la miezul noptii, sa-ti vezi nevasta  asteptandu-te cu un maturoi in mana si sa o  intrebi:
- Inca mai faci curat, sau tocmai te  pregateai sa  decolezi?
Tupeul  inseamna sa te intorci acasa la miezul noptii,  invaluit intr-un nor de parfum, cu urme de ruj  pe haine, sa-ti vezi nevasta asteptandu-te cu un  maturoi in mana, si sa-i spui:
- Nu te  enerva, tu urmezi.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu