Translate

vineri, 30 decembrie 2011

Bancuri

Doi copii se laudau unul altuia:
- Tatal meu este mai bun decat tatal tau!
- Nu te cred, al meu e mai bun!
- Bine, atunci mama mea este mai buna decat mama ta!
- Asta este foarte posibil, si tatal meu spune acelasi lucru despre ea...
------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------
Doi tineri, în drumul lor spre biserică, unde mergeau să îşi oficieze căsătoria, au murit într-un accident de maşină. Ajunşi la poarta raiului, l-au întrebat pe Sfântul Petru dacă se pot oficia căsătorii şi în rai. Sfântul Petru i-a rugat să aştepte un pic până vine cu răspunsul. Au aşteptat ei o lună, au aşteptat două, pe urmă au început să se întrebe ce s-ar întâmpla dacă odată căsătoriţi nu se vor mai înţelege. După încă o lună, Sfântul Petru se întoarce şi le spune:
- Am veşti bune, copii. Puteţi să vă căsătoriţi în rai.
- Bine, dar există şi posibilitatea divorţului?
La care Sfântul Petru spune iritat:
- Mai, lăsaţi-mă în pace. Trei luni am căutat un preot în rai şi acum voi îmi cereţi să caut şi un avocat?
***
Un evreu aflat pe patul de moarte îi spune singurului său fiu:
- Isaac, mai am puţin şi mor şi vreau să ştii că toate cele 7 vile, 3 blocuri, 30 de taxiuri, fabrica de îmbrăcăminte, cele 2 ferme, 8 magazine, bijuteriile, titlurile bancare, valorile, sculpturile…
- Da, tată, mi le laşi?
- Ţi le vând ieftin, foarte ieftin!
--------------------------------------------------------
Ion şi Gheorghe îşi fac vacanţele separat. Ion se întoarce din vacanţa de iarnă mulţumit.
- Ei, şi pe unde ai umblat, Ioane?
- Prin Suedia, măi!
- Şi cum sunt scandinavele?
Ion dă din colţ în colţ, nu dă un răspuns clar. Acasă, caută în dicţionar.
"Aha, scandinave, adică femeile de acolo! Cum de nu am ştiut, să mă fi lăudat, că aveam cu ce!"
Anul următor, Ion se întoarce din vacanţă bronzat.
- Ei, Ioane, pe unde ai mai fost?
- Grecia, ţară frumoasă, măi!
 - Ei, dar elenele?
Ion rămâne iar mut.Nervos, acasă, căută din nou în dicţionar:
"Aha, femei de acolo!Prost mai sunt"
Un an mai târziu, Ion se întoarce iar bronzat.
- Şi cum a fost în Egipt, Ioane? - Frumos, cald, cămile, alea, alea...
- Şi piramidele? - Curveeeeeeee!
----------------------------------------------------

Doi prieteni:
- Hei ce-i cu tine? De ce ai un ochi vânăt?
- Ieri am fost la masă la socri...
- Şi?
- Înainte de masă a trebuit să spunem rugăciunea...
- Şi?
- Am făcut greşeala să mă uit tocmai la soacră-mea când am zis "şi fereşte-ne Doamne de rele"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 O mama isi viziteaza baiatul, aflat in inchisoare.
-Cum e aici? intreaba mama.
-E bine, mama, e bine. Avem de toate si mincarea e foarte buna.
-Ai grija sa nu faci vreo prostie si sa te dea afara!
---------------------------------------------------

- Dom' doctor, de cite ori imi scot sutienul, mi se ridica sinii si mi se intaresc sfircurile.
- Ia sa vedem! Femeia scoate bluza, apoi sutienul si sinii, zvic!
 - Fantastic, se minuna doctorul.
- E grav, domnule doctor?
- Grav nu e, dar e molipsitor....
----------------------------------------------------

Intra Gigi Becali in discoteca... o fata super se apropie de el si il intreaba dulce :
- Dansati ?
- Nu fa zdreanta ce esti, asa merg eu !
-------------------------------------------------

Bula se însoara si, dupa ceva timp, se întîlneste cu vechii lui prieteni, care îl întreaba:
- Bai Bula, cum e nevasta-ta?
- Cum sa fie, este marfa, doar ca este cam somnoroasa. De cîte ori iesim pe strada, cînd vede un barbat bine, ea mereu spune: "Mama, ce m-as culca cu asta".
---------------------------------------------------

Dialog la un oficiu pentru declararea veniturilor :
- Numele ?
- Marie Dupont.
- Casatorita ?
- Da.
- Profesia sotului ?
- Fabricant.
- Copii ?
- Nu, articole sanitare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu