Translate

vineri, 17 februarie 2012

Bancuri

I: În ce luna vorbesc femeile cel mai puţin?
R: Februarie.***
 
I: Cum duci o femeie la demenţă?
R: Îi dai o mulţime de bani şi apoi închizi toate magazinele.***
 
Optimiştii au inventat avionul, pesimiştii paraşuta.***
 
I: Ce faci cu 365 de prezervative folosite?
R: Le topeşti şi faci un cauciuc pe care-l numeşti Good Year.***
 
- Aseară, la cinematograf, a fost timp de 10 minute pană de curent.
- Si nu s-a produs panică?
- Panica s-a produs când a venit din nou lumina.***
 
Vrei o iubită fotomodel? Vrei un Ferrari nou nout? Vrei o vacanta in Hawaii ? Vrei bani sa nu-i poti numara?
Vino la Bricostore! Aici găsesti cea mai mare varietate de cuie în care să-ţi pui pofta!***
 
I: Cum face sex o tocilară?
R: Ca la carte!***
 
De ani de zile, femeile îşi doresc egalitate intre sexe, da’, din pacate, nu toti barbatii au sexul la fel de mare.***
 
- Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogată, ii spune ghicitoarea unui barbat.
- Minunat, dar ce fac cu actuala?***
 
Sotia se duce la Politie sa-si declare sotul dispărut.
- Ce mesaj să-i transmitem în cazul in care il vom găsi?
- Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a răzgandit!***
 
La 9 barbati din 10 le plac femeile cu sani mari. Celui de-al 10-lea ii place de ceilalti 9.***
 
 
***O tânară explică instantei cum s-au petrecut lucrurile:
- Domnule judecator , să vedeti, m-a legat la ochi, pe urma mi-a legat mainile.   Atunci... eu imediat am desfăcut picioarele ca să nu mi le lege si pe alea...
 
 
***- Am cumparat sotiei mele pentru ziua ei de nastere un lanţ.
- Bine ai facut, prietene, si eu abia o ţin pe a mea. ***
 
Politistul catre şofer:
-Suflati!
Soferul: Nuuuuuu sufluuu...!
Politistul: Suflati, ca daca nu suflati, suflu eu si iese 2,5.... ***
 
- Mamiii, Bulă m-a stropit in baie...
- Stropeste-l si tu..
- Nu pot, ca sunt fetita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu