Translate

vineri, 9 martie 2012

Bancuri

BANCURI 
 
Doi tipi ies din bar:
-Hotarat. Mergem la femei!
 -Asculta frate, sotia mea este tanara,
frumoasa...
 -Bine, bine, daca insisti.... Mergem la tine!
 
---------------------------------------
 
Anunt la Radio Erevan:
 - Un submarin american s-a ciocnit de un iceberg in Marea Nordului. Partea sovietica nu a suferit pierderi!
 
-----------------------------------------
 
Intrebare la Radio Erevan: -Este adevarat ca oamenii provin din maimute?
 -Da! Primii oameni au fost evreul Aron Gutan, georgianul Cimpanadze si rusul Gorilov!
 
-------------------------------------------------------
La radio Erevan se intreaba: - Cine este amantul doamnei Brejnev? Radio Erevan raspunde:
- Nu nie bagam in viata particulara a tovarasului Kosighin... A doua zi liniste, a treia zi liniste...a cincea zi: - Aici radio Erevaaan!! Transmitiem din Sibieeriaaa!!!
 
--------------------------------------------
 
 
- Parinte, se poate face sex inainte de nunta ?
 - Da, cu conditia sa nu se intarzie la ceremonie.
 
-------------------------------------
 
Într-un tramvai aglomerat, o bătrânică a tuşit încet. De alături, un băiat de 10 ani îi zice:
 - Să fii sănătoasă, mătuşică!
- Mulţumesc băiatu', dar eu am tuşit, nu am strănutat!
 - Mătuşică, mă doare-n p**ă ce-ai făcut matale, dar tata mi-a zis să fiu politicos!
 
-------------------------------------
 
Stalin dupa ce a primit o delegatie de muncitori din Urali, nu-si mai gasea tigarile. Il suna pe comandantul NKVD Lavrenti Beria si-i cere sa ia masuri.
Dupa o ora, cautand un dosar, Stalin le gaseste intr-un sertar si-l suna pe Beria si-i spune ca nu mai e nevoie de vreo masura pentru ca si-a gasit tigarile. Beria raspunde: -- Pacat, mare pacat! Marturisisera cu totii!
 
--------------------------------------------
- Care este cea mai rapida si sigura cale de iesire a romanilor din criza? - OTOPENI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu