Translate

miercuri, 14 noiembrie 2012

Bancuri


Un barbat se prezinta la Oficiul Fortelor de Munca si vede un anunt : 
"Se cauta Asistent pentru medic ginecolog la Spitalul studentesc."
O intreaba pe tinara de la ghiseu in ce consta postul si daca ii poate da ceva amanunte despre el. 
- Da, trebuie sa ajutati doamnele sa se dezbrace de haine, apoi de lenjeria intima, sa le ajutati sa se intinda si sa le spalati cu grija zonele intime, apoi sa le dati cu spuma de ras si sa le barbieriti de parul pubian, apoi sa le ungeti cu diferite creme si sa le masati astfel ca ele sa fie pregatite pentru examinarea medicului. Este pentru inceput un salariu lunar de 2.000 ron cu perspective serioase de crestere in functie de rezultate. Dar trebuie sa mergeti la Ploiesti . 
-O, dar de ce? Acolo este postul? 
-Nu, postul e in Bucuresti, acolo e capatul cozii !
---------------------------------------------------------------------------------
 Ion si Maria se intilnesc pe strada la trei zile dupa ce facusera amor: 
- Sarut mina, Marie. Da ce-i cu tine, esti suparata? 
- Ioane, vin de la doctor, am o boala cu S...
- Aoleu, ce boala? 
- Si, su, sa, nu-mi aduc aminte... 
Deznadajduit, Ion da fuga la doctor: 
- Doctore, am facut sex cu Maria si azi am aflat ca are o boala care incepe cu S... 
- Baiete, e grav, pina aflam despre ce e vorba, iti voi injecta masiv penicilina, preventiv. 
Dupa o saptamina de la incident, Ion cu Maria se reintalesc intimplator, in acelasi loc. 
- Ioane, ce bine ca te vad, mi-am amintit ce boala am ! 
- Lasa-ma dracului, ca m-ai nenorocit ! M-a parasit nevasta, m-a dat afara din serviciu, ma ocolesc toti prietenii, dorm sub un pod... 
- Ioane, stai sa-ti spun ce boala am: SCLEROZA!
-------------------------------------------------------------
 In casnicie barbatii sunt mai fericiti decat femeile: ei se casatoresc mai tarziu si mor mai repede!
---------------------------------------------------------------
 Matrimoniale: 
Femeie frumoasa fãrã obiceiurile proaste: nu fumez, nu consum alcool, nu lucrez...
---------------------------------------------------------------
 - Doamna, aratati superb în aceasta toaleta!
- Nesimtitule, închide usa !
 ----------------------------------------------------------------
 M-am certat urât cu soacrã-mea asearã. 
Am vrut sã-i fac un bine ºi i-am atras atentia cã are ciorapii încreþiþi. Problema a fost cã nu avea ciorapi...
-------------------------------------------------------------------
 Viitoarea soacrã îºi întreabã viitorul ginere: 
- Am auzit cã i-ai fãcut fiicei mele o cerere în cãsãtorie. Cum de nu m-ai întrebat pe mine înainte? 
- Pãi nu am ºtiut cã mã iubiþi ºi d-voastrã...
---------------------------------------------------------------------
Anunt: 
Pierdut telefon mobil. Gãsitorul este rugat sã ºtearga fiºierul video "Eu si Ionel prima data"
-----------------------------------------------------------------------
 Un orb intra cu câinele într-un bar. Deodata, il ridica pe câine si îl învârte deasupra capului. Barmanul socat: 
- Ce faci domnule, nu ti-e mila de bietul animal? 
- Vreau si eu sa arunc o privire prin bar!
--------------------------------------------------------------------------
 "Barbatul se naste intre picioarele femeii si tot restul vietii lui lupta sa ajunga din nou acolo pentru ca nicaieri nu-i mai frumos ca acasa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu