Translate

marți, 12 iulie 2011

Bancuri

Examen
Studenta: - Despre organele genitale masculine. Deci, ele sunt alcatuite din doi corpi cavernosi care in stare normala au lungimea de 15 cm, iar in erectie au 30 cm!
Profesorul: - Auzi domnisoara, dumneata ori esti proasta, ori a dat norocul peste tine!

Doua femei fac nudism pe iarba. Apare un taur. O iau la fuga si deodata una se opreste si spune: ''Mai bine fac un vitel decat un infarct!''

Vine un tip la doctor:
- Dom'le doctor, iata care e problema mea..... In fiecare seara visez ca se apropie de mine doua fete superbe, se dezbraca incetisor, se vara la mine in pat, incep sa imi faca sex oral... iar eu, sa vedeti, le imbrancesc, le dau la o parte si atunci ma trezesc in sudori ca
dintr-un cosmar...
- Si ce vreti sa va fac? intreba nepasator doctorul.
- Va rog... amputati-mi bratele.

Sot si sotie merg pe autostrada si se cearta din cauza infidelitatii barbatului. Dintr-o data, femeia scoasa din minti apuca scula barbatului si o taie, dupa care enervata o arunca pe fereastra. In spatele lor, intr-o masina, un barbat si fetita lui de 7 ani discuta. Dintr-o data, scula se izbeste de parbriz, sta lipita un moment si apoi zboara mai departe. Surprinsa, fetita intreaba:
- Ce era asta, taticule?
Rusinat si nevrand sa discute cu fetita lui subiecte sexuale, omul raspunde:
- Era doar o insecta!
Fetita ramane cu un aer confuz cateva minute si apoi zice:
- In orice caz, avea ditamai scula!

Morcovul, banana si penisul se intalnesc.... Fiecare se plange de viata grea pe care o duce.
Morcovul: - Pe mine ma scot din pamant, ma taie, ma baga in supe...
Banana: - Pe mine ma culeg de verde, m-a duc peste mari si tari, ma mananca, imi arunca cojile pe jos...
Penisul: - Pe mine ma trezeste cand mi-e somnul mai dulce, apoi ma baga intr-o camaruta si ma da cu capul de toti peretii....dar nu ma lasa pana nu vomit.

In urma unui accident, un tip se alege cu "mandria" zdrobita complet.
Chirurgul sef al spitalului la care este dus ii spune:
- Domnule, ai noroc. Avem un sortiment bogat de organe din care sa iti alegi unul pe care sa ti-l transplantam. Ce zici de asta, 12 cm, hm ?
- Hai, domn doctor, ce naiba, sunt om serios, am eu fata de 12 cm ?
- Atunci asta, la 18 centimetri ?
- Fii domnule serios, 18 cm ? Ce, sunt pustan ?
Vine doctorul cu o alta oferta:
- Dar de asta de 32 de centimetri ce zici ?
- Ei , da asa mai merge. Dar acelasi model, pe alb, nu aveti ?

Alinuta de ce ai adus papagalul la scoala?
Pai l-am auzit pe tata spunandu-i mamei:
"Dupa ce pleaca copilul la scoala iti fac praf pasarica"

Diferenta intre o femeie si o gaina:
- Gaina... sta linistita pe oua...

Intre prietene :
- Inchipuieste-ti draga , Gigi m-a invitat la el sa ascult un CD, dar patul scartia asa de tare ca abia se auzea muzica !

O tipă şi un tip stăteau de vorbă. Ea se prezintă:
- Ma cheamă Carmen
- Ce nume frumos, mama dumneavoastră a avut inspiraţie când vi l-a dat!
- Nu, mi l-am dat singură, pentru ca îmi plac maşinile si barbaţii....Car......Men.
Curioasă, ea întreabă:

- Dar pe tine cum te cheamă?

- Beerfuck!

Diferite tipuri de orgasm:
1.Astmatica: Â Aahh....ahhh....ahhh!
2.Geografica: Aici, aici, aici, aici!
3.Matematiciana: Mai mult, mai mult, mai mult, mai mult!
4.Religioasa: Oh Doamne, oh Doamne!
5.Sinucigasa: Mor, mor!
6.Criminala: Daca te opresti acum, te omor!
7..Zootehnista: Vino taurul meu, vino!
8.Cheerleader: Da-i...da-i....da-i!
9.Profesoara de engleza: Oh... yes, oh...good...
10.Tipul Primul proiect: Nu te opri! Continua, continua!............ Nu te opri! Continua, continua!
11.Negativa: Nuuu, nuuuuuu!
12.Pozitiva: Da...da...da!
13.Profesoara: Da...asa...pe acolo...foarte bine...corect...perfect.
14.Dezinformata: Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?
15.Analista de sistem: OK. Procesul s-a terminat cu succes

>
>

In autobuz, 2 prietene stau de vorba:
- Ce ai, draga, ca nu arati prea bine?
- Pai, aseara am facut 38 cu 1.
- Curios, eu am facut 69 cu 2 si ma simt minunat!


In tramvai:
- domnule, va rog, pot sa iau loc? sunt insarcinata.

- poftiti. felicitari! si cand s-a intamplat fericitul eveniment?
- acum cinci minute dar inca imi tremura picioarele!!!


Cand m-am nascut aveam doua variante: sa fiu baiat sau fetita. Am ales-o pe prima ca am preferat sa termin de supt dupa 1 an decat sa ma apuc de la 14.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu