Translate

vineri, 29 iulie 2011

Bancuri

Scopul sotiei este de a cheltui atatia bani incat sa nu ramana nimic pentru
amanta.


Soacra e ca un amestec de condimente - se amesteca in orice.

I: Cand este felicitat cineva pentru greseala lui?
R: Cand se casatoreste.


- Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ii spune ghicitoarea
unui barbat.
- Minunat, dar ce fac cu actuala?


Afland ca soţia ii inseala, 90% din bărbaţi isi strang bagajele şi pleaca la
amanta.


Indragostit, e ca şi cum ai face pipi pe tine: toată lumea vede, dar doar tu
simţi căldura.



NIMFOMANĂ - termen folosit de unii barbati cu referire la femeile care vor
sa faca sex mai des decat pot ei.


- Bulă, e a cincea oară când întârzii săptămâna asta. Ştii ce înseamnă asta?

- Da, probabil că este vineri!

Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Agassi.
Batea Vasile la Agassi de nu-i venea sa creada.
- Ba Vasile, domnu' ala nu-i Agassi?
- Ba da, mai Ioane.
- Si tu stii tenis, ma?
- Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No ia, ca iara l-am batut!
- Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata?
- Mai, ia du-te in fundu' gradinii, acolo-i un broscoi, ala-ti
indeplineste orice dorinta, numa vezi de vorbeste mai
tare cu el, ca-i cam surd.
Se duce Ion la broasca si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa constata ca in batatura avea un taur. Se plange la Vasile:
- Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur.
- Si tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu