Translate

joi, 12 aprilie 2012

Bancuri

- De ce poarta tinerele decolteu?
- Ca sa li se vada sanii.
 - De ce poarta babele fusta mini?
- Tot de aia.
-          
Mica publicitate:
“Vând BMW, în stare excepţională, an de fabricaţie 2010.
 L-aş păstra pentru mine, dar soţia a luat astăzi carnetul după a şaptea încercare!”
 
Am intrebat un profesor:
Ce e iubirea?
-Nu am studiat asa ceva…
Am intrebat un sofer:
- Ce e iubirea?
-Nu cunosc strada asta… Am intrebat un copil:
- Ce e iubirea?
 -Nu stiu jocul asta… Am intrebat un nebun:
-  Ce e iubirea?
 -E ceea ce m-a facut sa ajung asa…♥
 
 
M-a sunat soția. Zice:
- Trei colege au primit flori de 1 Martie,… sunt minunate.
Am zis:
- Probabil d-aia au primit flori.
 
La puşcărie:
- Îmi vine să râd de fiecare dată când mergem la masă.
- De ce, mă?
 - Păi m-au arestat că furam de mâncare şi acum mi-o dau gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu