Translate

duminică, 15 aprilie 2012

Bancuri

Alo, parlamentul?
- Da.
- Eu vreau să mă angajez în calitate de deputat.
- Ce, ești prost?
- Nu, dar dacă trebuie pot să mă prefac

Paradoxul geneticii: majoritatea femeilor au copii geniali de la
barbaţi-idioţi!

Femeile infidele au regrete, dar tot cele fidele au mai mult ce regreta !

Ştiaţi că că 90% dintre oameni nu observă repetarea cuvântului (că) la
începutul acestei propoziţii?

-Cu cine trebuie să semene copilul?
- Cu tatăl copilului, bineînţeles!
- Nu-i corect! Cu soţul!

Un tip se duce la medic. Livid la fata el ii spune medicului ca are o
mare problema:
- Dle doctor mi s-a albastrit un testicol!
Medicul da si-l controleaza, ii face analize si concluzioneaza ca
trebuie neaparat sa-l taie. Il incurajeaza pe barbat ca celalalt
testicol va face treaba singur, fara probleme.
Dupa un timp , tipul se intoarce la medic cu aceeasi problema, ingrozit
de-a dreptul. I se albastrise si celalalt. Din nou analize peste
analize. Medicul ajunge la aceeasi concluzie: trebuie scos si al doilea.
Cu greu, doar ca sa scape cu viata, tipul accepta castrarea definitiva.
Dupa un timp se intoarce din nou la medic:
- Dle doctor mi s-a albastrit si penisul!!! La care medicul:
- N-o fi de la blugi???

- Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa nevasta-mea
la mine..."Sunt profund dezamagita!"
- Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund, tu nu-mi poti satisface
toate fanteziile mele sexuale, esti constienta de asta,nu?
- Stii ceva? Asta e numai vina ta!...Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi
dispus sa si platesti pentru asta!
Un politist îi face cadou sefului o vazã. Intrã la sef si o lasã pe
birou, dar cu gura în jos. Vine seful, vede vaza, o examineazã si constatã:
- Ia uite la asta, îmi face cadou o vazã defectã. Pe unde dracu sã bag
florile, cã e astupatã. si dupã ce o ridicã:
- si mai are si fundul spart!

Doi hoti eliberati din penitenciar au terminat banii repede. S-au gândit
cum sã facã rost de bani.
Sã spargã o bancã? Nu au scule performante.
Sã spargã un magazin? Poate nu gãsesc suficienti bani.
S-au hotãrât sã spargã ceva la care nu se asteaptã nimeni: sediul politiei!
Ajung în biroul comandantului si deschid fisetul. În primul sertar, valutã.
- Nu luãm valua cã e înseriatã!
Al doilea fiset e plin cu bijuterii.
- Nu le luãm cã bijuteriile sunt sub urmãrire!
Al treilea fiset: un dosar plin cu amprente.
- Ãsta îl luãm si facem bine si la prietenii nostri!
A doua zi, ofiþerul de serviciu raporteazã comandantului cã a fost spart
biroul.
- Ce au luat, valuta?
- Nu.
- Bijuteriile?
- Nu.
- Atunci ce?
- Condica de prezentã a politiei!


Trei politisti stãteau de vorbã:
- Asa de proastã este nevastã-mea, zice primul, cã închiriazã
videocasete si noi nici mãcar nu avem video.
- A mea, zice al doilea, e si mai proastã, a cumpãrat detergent de
spãlat vase si noi nici nu avem masinã de spãlat vase.
- Ale voastre nu sunt nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevastã-mea
la supermarket sã facã cumpãrãturi si ea si-a luat 20 de prezervative
pentru vacantã. Vã dati seama ce proastã, cã eu nici nu mã duc cu ea?


Un proaspãt politist, de-abia iesit de pe bãncile Academiei de Politie,
a fost însãrcinat sã ancheteze o spargere. S-a înapoiat la sectie si a
raportat:
- Domnule cãpitan, de la magazinul spart s-au furat douã cartuse de Kent
si trei kilograme de morcovi.
- si ai vreun suspect?
- Nu, dar va trebui sã caut un iepure care tuseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu