Translate

miercuri, 25 aprilie 2012

Bancuri

Doi prieteni se refugiaza din cauza ploii intr-un bar. Isi beau ei berile in liniste, in timp ce privesc pe geam.... 
- E binevenita ploaia asta pentru pamant, spuse unul dintre ei. Totul va renaste acum din nou.
- Nu ma speria! spune celalalt.. Tocmai mi-am inmormantat soacra...
 
La tribunal se audiaza martorii:
- Cand ati vazut ca inculpatul intentioneaza sa-si arunce soacra de la etaj, de ce n-ati intervenit?
- Pentru ca am vazut ca inculpatul este destul de puternic ca s-o faca si singur....
 
- Dumneata intr-adevar ai 114 ani, mosulica? 
- Exact! 
- Si ce ai facut de ai ajuns la o varsta asa de inaintata? 
- Am avut rabdare!
 
Doi ardeleni citeau ziarul: 
- Bai Ioane, uite ce scrie in ziar: "o bomba costa 4 milioane de dolari"! 
- Tulai, de-ar cadea si in curtea noastra una!
  
- Ce faci atunci cand iti spune doctorul ca ti-au mai ramas 6 luni de trait?
- Te duci si le petreci cu soacra - vor fi cele mai lungi zile din viata ta...
 
Bula ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui: 
- Am luat 2 la matematica azi.... 
- Ce s-a intamplat? 
- Pai m-a intrebat profesorul: "Cat fac 3 x 2?" si eu am spus "6". 
- Pai e corect!
- Stiu, dupa care m-a intrebat: "Cat fac 2 x 3?"
- Si care aia  mea e diferenta? 
- Asta am spus si eu...
 
Un motan se plimba pe camp. O vaca il intreaba: 
- Asa mic si deja ti-a crescut mustata ?
- Si tu asa mare si tot fara sutien?
 
Dom' doctor, cred cã am probleme cu ochii. 
- De ce credeti asta, domnule?
- Pãi, de cînd m-am cãsãtorit nu mai vãd un ban prin casã...
 
O fetita abia terminase prima saptamâna de clasa întâi si vine nervoasa acasa: “Îmi pierd vremea cu scoala”, îi spune mamei. “Nu stiu sa citesc, nu stiu sa scriu si nici sa vorbesc nu ma lasa!”.
 
Dumnezeu, dupa ce a facut barbatul si femeia, îsi admira opera. Întâi îi cade privirea asupra barbatului: 
- Ce minunatie, ce opera reusita, câta frumusete! 
Apoi se uita si la femeie: 
- Eh… Tu va trebui sa te machiezi putin…
 
Cum se saluta doi clarvazatori? 
- Tu esti bine, eu cum sunt?
 
Copilasul vede dimineata cum din baia sa iese un tinar atletic,  costumat numai in chiloti.
- Tu esti noul baby sitter? - intreaba pustiul. 
- Nu... Eu sunt noul mother-fucker!
 
Bunicul il intreaba pe nepotel: 
- Cum il cheama pe neamtul ala mic care imi tot ascunde lucrurile? 
- Alzheimer, bunicule …

Singurul martor la accident de munca este un copil. Un poliţist vine şi-l întreabă:
- Mă, copile, de ce a căzut omul ăla de pe schelă?
- Păi, l-a bătut Dumnezeu.
- De ce l-a bătut Dumnezeu?
- Că a înjurat..
- Şi cum a înjurat?
- Dumnezeii mătii de copil, nu mai scutura schela!!!

La Bulă vine un vecin:
- Auzi, mă, Bulă, vrem să tapetăm camera de zi, şi e la fel de mare ca a ta. Tu când ţi-ai tapetat, câte suluri ai cumpărat?
- 20.
- Mulţumesc.
După câteva zile se întâlnesc din nou:
- Auzi, mă, tâmpitule, am cumpărat 20 de suluri si 7 mi-au rămas în plus.
- Păi şi mie...

La tribunal, judecătorul:
- Şi vreţi să sustineţi că atunci aţi crezut că portmoneul găsit vă aparţine?
- Portmoneul nu, dar bancnotele îmi păreau foarte cunoscute...

Două blonde. Prima o întreabă pe cea de-a doua:
- Auzi fată, care crezi tu că e mai departe: luna sau Londra?
- Da' proastă mai eşti, fato!... Vezi tu Londra de aici???

Doi prieteni se întâlnesc dimineaţa, la cafea. Unul dintre ei are un ochi vânăt.
- Ce-ai păţit la ochi?
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am vorbit cu TU.
- Doamne, iarta-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie de te-a lovit pentru atâta lucru?
- Păi, aseară, pe când mâncam, mi-a zis: "Ştii, dragă, noi n-am mai făcut dragoste de trei luni". 

Şi eu i-am răspuns: "Poate TU!..."

O blondă, la cină, împreună cu soţul ei:
- Auzi iubitule, mi-a spus azi un coleg de serviciu un banc cu blonde aşa de bun că... am râs de era să cad jos din pat!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu