Translate

luni, 14 mai 2012

Bancuri

Mai Ioane hai la o bere la baru din colț. - Păi, cand te-am sunat eu acum o juma de oră, ai zis că ai o durere îngrozitoare de cap!
- Aveam, da' a plecat la cumpărături.

 
Pe holul spitalului, Ion îşi plimbă copilul născut cu puţin timp in urmă. Dintr-un salon, o asistentă blonda si simpatică îl strigă:
- Domnule Ion, este ora de supt!
- Imediat! Las copilul şi vin imediat!
 

Alinuta vine acasa de la scoala.
- Mama, asa cum traim noi, e la fel ca la animale, nu?
- Asa s-ar putea spune.
- Atunci eu sunt practic vitelusa?
- Asa s-ar putea spune!
- Si tatal ar fi taurul?
- Nu, tatal e boul, pe taur nu-l cunosti tu!
 
Doi tipi ies din bar:
-Hotarat.
Mergem la femei!
-Asculta frate, sotia mea este tanara, frumoasa...
-Bine, bine, daca insisti.... Mergem la tine!
 
 
Soţia: - Înainte erai foarte fericit dacă mă vedeai măcar două minute pe zi.
Soţul: - Şi acum sunt foarte fericit dacă te văd doar două minute pe zi.
 
 
Anunt la Radio Erevan:
- Un submarin american s-a ciocnit de un iceberg in Marea Nordului. Partea sovietica nu a suferit pierderi!
 
 
-Parinte se poate face sex inainte de nunta ?
-Da, cu conditia sa nu se intarzie la ceremonie !!
 
 
Într-un tramvai aglomerat, o bătrânică a tuşit încet. De alături, un băiat de 10 ani îi zice:
- Să fii sănătoasă, mătuşică!
- Mulţumesc băiatu', dar eu am tuşit, nu am strănutat!
- Mătuşică, mă doare-n
c... ce-ai făcut matale, tata mi-a zis să fiu politicos cu babele !
 
 
De cînd eşti căsătorit?
- De cinci ani!
- Şi nici o bucurie pană acum în familie?
- Cum să nu fie! Anul trecut am îngropat-o pe soacră-mea.
 
 
Stalin dupa ce a primit o delegatie de muncitori din Urali, nu-si mai gasea tigarile. Il suna pe comandantul NKVD Lavrenti Beria si-i cere sa ia masuri.
Dupa o ora, cautand un dosar, Stalin le gaseste intr-un sertar si-l suna pe Beria si-i spune ca nu mai e nevoie de vreo masura pentru ca si-a gasit tigarile.
Beria raspunde: -Pacat, mare pacat! Marturisisera cu totii!
 
 
-Ai tupeu sa vii la ora asta acasa? Te astept de cateva ceasuri cu lumina aprinsa !!
-Si eu astept de cateva ceasuri in fata casei sa te culci.
 
 
In ciuda vechiului proverb "Nu luati problemele cu voi in pat", multi  barbati inca continua sa doarma cu sotiile lor.
 
 
Inainte de inmormantare, sotul intra in camera rece pentru a-si vedea soacra pentru ultima data si bufneste in plans. Sotia: - De ce naiba plangi, n-ai placut-o pe mama niciodata!!
Sotul: - Stiu, da’ mi s-a parut ca se misca!!
 
 
- Care este cea mai rapida si sigura cale de iesire a romanilor din criza? - OTOPENI !
 
 
Afis intr-un bar:
"Daca beti ca sa uitati, va rugam platiti inainte!"
 
 
 
 
- Ce este mai rau: ignoranta sau dezinteresul?
- Nu stiu si nici nu ma intereseaza!
 
 
 
 
Epitaful unui lenes: "Aici continua sa se odihneasca..."
 
 
De ce nu sunt lovituri de stat in SUA?
Pentru ca e singura tara din lume care nu are ambasada americana .
 
 
 
 
Un student la facultatea de drept, examen oral.
− Ce este frauda?
− Ceea ce incercati dumneavoastra sa faceti cu mine! − Explica-te!
− Conform codului penal: "Comite frauda acel ce profita de ignoranta altuia pentru a-l prejudicia"
 
 
 
- Bula, cum iti imaginezi tu scoala ideala?
- Inchisa, doamna, inchisa!
 
 
 
Doi vampiri reparau motocicleta. - Da-mi te rog surubelnita!
- Ia-o pe asta.
- Aiiiiiigghhhhh! nu pe asta in cruce, cretinule!
 
 
O tânara la spovedanie:
- Parinte, am pacatuit cu parintele din parohia vecina!
- Fiica mea, sa nu mai pacatuiesti, sa iei aghiazma mare, sa faci 25 de matanii si data viitoare aminteste-ti ca asta e parohia ta!
 
 - Ioane, daca ai castiga 100.000.000 € la Loto, m-ai mai iubi? - Da Marie, dar mi-ar fi foarte dor de tine!
 
Un tip batrân si foarte bogat era grav bolnav. Vin unele dintre rude sa-l viziteze si intâlnesc medicul.
- Doctore, mai e vreo speranta?
- Niciuna! Pacientul se va vindeca!
 
 Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere cu lansetele in apa, fumeaza niste trabucuri ... când deodata unul din ei se opreste si zice din senin:
- Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamâna!
- Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie buna ca asta e mai greu de gasit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu