Translate

luni, 21 mai 2012

Bancuri


Profesorul: 
- George Washington nu numai ca a taiat ciresul tatalui sau, dar a si recunoscut ca a facut-o. Acum, Bula, de ce crezi ca tatal sau nu l-a pedepsit?
Bula: 
- Pentru ca George inca mai avea toporul in mana.
 
 
- Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa nevasta-mea la mine...sunt profund dezamagita!
- Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund, tu nu-mi poti satisface toate fanteziile mele erotice, esti constienta de asta, nu?
- Stii ceva? E numai vina ta! Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi dispus sa platesti pentru asta!
 
 
Se intoarce sotul inopinat din delegatie, cum era firesc intr-un banc, isi gaseste nevasta cu altul in pat
EL: Bine-ti mai
șade... EA: Deci ramane ăsta! nu mai incerc altul?
 
 
Un tip la răcoare. Un altul îl întreabă:
- Pentru ce stai mă aici? 
- Pentru că am acordat primul ajutor medical de urgenţă!
- Cum aşa?
- Soacrei mele a început să-i curgă sânge din nas, iar eu i-am strâns gâtul cu o curea pentru 
a-i opri sângerarea!
 
 
Nu stiu voi, dar eu am avut o gramada de treaba azi. Toata ziua am transformat oxigenul in bioxid de carbon...
 
 
După ce m-am certat cu sotia mea astăzi, am aprins câteva lumânări pe masa si m-am gandit sa dreg treaba cu o cina romantica.
A mai ramas doar sa vina ea acasa si sa o gateasca…
 
 
Aseara m-a prins nevasta-mea apeland la o linie erotica.
Netrebnica, mi-a recunoscut vocea imediat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu