Translate

duminică, 26 august 2012

Bancuri


E bine să ai amnezie.
Nu te doare nimic şi în fiecare zi afli numai lucruri noi.
--- --- ---
  -
  Soţia face integrame, la 3 dimineaţa, când pe uşa intră soţul beat.
  - Unde ai fost, porcule?
  - Din câte?
--- --- ---
  Stimate Google!
  Te rog să nu te comporţi precum prietena mea.
  Lasă-mă mai întâi să-mi termin propoziţia şi apoi poţi să-mi dai sfaturi.
  Mulţumesc!
--- --- ---

  Nu o mai las pe nevastă-mea la volan...
  Conduce atât de prost, încât astăzi GPS-ul a început să spună „Tatăl nostru”.
--- --- ---

  Ion stătea pe prispa casei şi fuma.
  Trece Gheorghe pe stradă şi îl strigă:
  - Ioaneeee! ...
  Hai să bem un rachiu la crâşmă.
    Ion răspunde:
  - Băi, nu vin.
  - Hai, mai Ioane! Sau ţie frică de nevastă?
  - Auzi mă, Ghio! Nici la lup nu-i e frică de câine, dar nu-i place cum latră.
--- --- ---
    Bulă cu bunică-su' prin grădină.
  La un moment dat, Bulă vede un pom.
  - Bunicule, ce fructe sunt acelea?
  - Cireşe negre.
  - Păi ... şi de ce sunt roşii?
  - Fiindcă sunt încă verzi.
--- --- ---
  Pe un şantier din România:
  -
Șefuuu! Mi s-a rupt lopata. Ce să fac?
  - Sprijină-te şi tu pe betonieră, că lopeţi nu mai avem.
--- --- ---
   
  Doi prieteni vorbeau:
  - Cum e, mă, să fii însurat?
  - Super tare!
  Mă simt de parcă aş avea iarăşi 16 ani!
  - Adică?
  - Fumez în toaletă, beau pe ascuns, ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu