Translate

miercuri, 22 august 2012

Glume


Vama, masina unui arab e perchezitionata in cele mai mici detalii pana cand deja exasperat, vamesul gaseste o punga cu praf alb.
O desface tacticos in fata arabului, trage o limba zemoasa prin continut si ranjind catre arab, spune:
- Cocaina ? Cocaina ?
- Nu, antrax...........!
 ------------------------------------------------------------------------
 Ea catre el:- Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, ii spune mereu "perla mea"!
- El este bijutier. Eu sunt ginecolog.Cum ai vrea sa-ti spun?
-------------------------------------------------------------------------------
 Un tip bate la poarta unei case. Un caine se ridica în doua picioare si-i spune:
- Stapînul nu e acasa
     !!!!Tipul lesina de spaima. Cînd îsi revine, îl întreaba pe cîine:
- Pai, daca esti cîine, de ce nu latri?
- N-am vrut sa te sperii
-------------------------------------------------------------------------
 Sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-iscoate maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
 Ei, cum stam acum? Avem curaj?
 Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua mea!
---------------------------------------------------------------------------
 
Politia a declarat ca s-au gasit arme ascunse in spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt in stare de soc. Nu stiau ca in Ferentari exista biblioteca.
***
                                                                           ***
Dumnezeu a creat cerul si pamântul.
Restul a fost fabricat în China.
***
 
 
Intr-o firma, in timpul unui control al parolelor s-a descoperit ca o angajata blonda avea urmatoarea parola: "MickeyMinniePlutoHueyLouieDeweyDonaldGoofy".
Intrebata de ce are o parola asa lunga aceasta a raspuns:
- Pai, mi s-a spus ca parola trebuie sa aiba minim 8 caractere...   
                       ***


Sotul, inainte de a pleca in delegatie, se adreseaza nevestei:
- Sper ca in timpul absentei mele, nu ma vei insela!
- Fii linistit draga! Astfel de ganduri imi vin numai cand esti langa mine! 
***

Sotia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva. Sotul:
- Unde pleci?
- La curse!
- Pai, grabeste-te! Calul te-a sunat deja de doua ori.
***

O blonda ii spune unei prietene:
- Ieri am fost la oftalmolog.
- Si ce ti-a spus?
- Mi-a spus sa învat alfabetul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu