Translate

luni, 1 octombrie 2012

Haz de necaz


Doi piraţi, la o sticlă de rom. Unul dintre ei, cu un cârlig în loc de
mână, cu un picior de lemn şi cu un ochi de sticlă. Celălalt, curios,
îl întreabă:
- Unde ţi-ai pierdut piciorul ?
- Am căzut odată peste bord şi, până să mă tragă baieţii mei din apă,
a apărut un rechin şi m-a lăsat fără picior.
- Dar cu cârligul ăsta în loc de mână?
- Un inamic mi-a tăiat mâna cu sabia.
- Şi ochiul cum l-ai pierdut ?
- Mă uitam după o pasăre care zbura deasupra corabiei şi ea s-a c...t
exact pe ochiul meu !!!
- Şi cum, ţi-ai pierdut ochiul de la un găinaţ?!
- Eh, era prima mea zi cu cârligul .



În America sunt cu 7-8 ore În urma noastră!

Cand voi merge acolo şi ma vor întreba de unde vin le voi spune că:
Vin din viitor! :-)



Contrar aparentelor, barbatii au si ei sentimente...

De exemplu, cand le e foame.



Care este diferenta intre un accident si o catastrofa?

Accident e sa te plimbi pe malul marii cu soacra si sa vina un val si sa o ia.
Catastrofa e  sa vina un alt val si sa o aduca inapoi.



-Salut, bine ca te-am intalnit! Poti sa-mi imprumuti 100 Euro?

-Imi pare rau, dar n-am bani la mine!
-Dar acasa?
-Acasa toti sunt bine, sanatosi, multumesc!


 

Niste reporteri americani iau un interviu unui batran fermier din Texas:

-Domnule, ati aflat ca america are primul presedinte de culoare, Barak Obama?
-Habar nu aveam, cred ca stapanul lui e tare mandru de el!



Un baietel, pe plaja la nudisti, intreaba un nene:

-De ce sus ai parul alb iar jos negru?
-Sus am avut numai necazuri, pe cand jos, numai bucurii.



Trei amici, evident români, erau într-o barcă și dădeau la pește când

deodată un înger vindecător apare lângă ei. Ăștia, înmărmuriți, după
ce le revine glasul încep să îi ceară:
- Eu am o durere mare de spate de câțiva ani, nu pot să scap de ea...
Îngerul îi atinge spatele și e vindecat!
- Eu trebuie să port ochelari toată viața, că nu văd bine și aș vrea
să văd și eu clar lucrurile care mă înconjoară... Îngerul îi ia
ochelarii, îi aruncă în apă și ochii i se vindecă, vede perfect..
Se uită îngerul și la al treilea...
- Pe mine să nu mă atingi! Io primesc pensie de boală



O femeie suna disperata la medicul veterinar :

- Dom doctor, pisica a baut circa 50 ml de benzina. Apoi s-a invartit
ca nebuna prin casa trei ore, si acum sta teapana pe canapea, nu se
mai misca deloc. Ce credeti ca s-a intamplat ???
Sta medicul, se gandeste, apoi raspunde calm:
- Ia vedeti... o fi ramas fara benzina...




Sunä telefonul, un reprezentant comercial . Räspunde copilul de 4 ani:

-Alo!
-Alo, as putea sä vorbesc cu mama ta?
- Mama nu e acasä!
- Mai este altcineva acasä?
- Da, sora mea.
- Poti sa mi-o dai la telefon?
- Imediat!
Dupä 2 minute revine copilul la telefon:
- Alo?
- Iarasi tu, am crezut cä mi-o dai pe sora-ta!
- Am incercat, dar nu reusesc s-o scot din tarc!



Un pescar pe malul unui rau se holbeaza la plutitor. La cativa metri

inoata un crocodil. Vazand pescarul, crocodilul intreaba:
- Ce, omule, nu se prinde nimic?
- Nu.
- Daca tot nu se prinde nimic nu vrei sa faci o baie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu