Translate

miercuri, 31 octombrie 2012

Limite

Limita băutului decent : Bea până ti se pare frumoasă, dar incă sa nu vrei să o ceri de nevastă...

    
 Sotia isi intreaba sotul: - Cu cate femei te-ai culcat?
 Sotul raspunde: - Numai cu tine, draga mea. Cu celelalte am stat treaz pana dimineata!

 
 Un cetatean s-a dus la primarie, sa-si declare veniturile.  −  N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit!

 
 
Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie:
 "- Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi lasat o avere impresionanta?"
 "- Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent ....cine ti-ar fi lasat averea."

 
Soacra exclama furioasa catre ginerele ei: daca mai scoti un cuvant plec acasa.
G inerele: TAXI !"

  
M-am saturat de mania asta a vitezei. E pentru a treia oara cand era cat pe ce sa ma omori! se rasteste sotul
infuriat la culme.
−  Iubitule, te rog, mai da-mi o sansa!
 
 
În spital este adus un tip cu o fractură craniană.
Soră medicală completează fişa şi întreabă:
- Căsătorit?
- Nu, accident.
Pe perioada crizei economice guvernul român va asigura slujbe pentru şomeri, bugetari, etc,Ele vor fi oficiate de preoţi, episcopi şi mitropoliţi.
 
 Mama vine acasa intr-o haina noua de blana.
 − Cand ti-a cumparat taticu blana? - intreaba fiul
 − Daca m-asi fi bazat pe taica-tu nu te-as fi avut nici pe tine...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu