Translate

vineri, 14 septembrie 2012

Bancuri

Sfatul medicului: Dacă va e frică să nu vă îngrăşati, beti înainte de


fiecare masă, 100g de ţuică. Ţuica elimină frica!



El se întoarce acasă noaptea târziu. Sotia, cu o privire cruntă îi

arată ceasul.

- E ora două!

- Şi ce? Dacă as fi stat acasă n-ar fi fost tot ora două?







Doi vechi amici stau de vorbă:

- Auzi, mă, ce e ăla sah?

- Bă, dar nepriceput mai esti! Sahu' e piesele alea care le băgăm noi

în pungă când jucăm table...



- Am venit să cer mâna fiicei dvs.!

- Cea mare sau cea mică?

- Cum, nu le are la fel?



Scrisoare de la profesoară către părinţi:

- "Dragi părinţi, vă rog să-l spălaţi pe Bulă! Miroase!"

Răspunsul: - "Stimată Doamnă! L-am trimis la scoală să îl învătati nu

să îl mirositi!"





Un cerşetor sună la o uşă şi îi deschide o gospodina iritată, cu

mâinile în şolduri, pusă pe scandal:

- Ce mai vrei, bă, şi tu, ratatule?

- Păi ştiti, dacă ati avea nişte sticle goale de bere, pe care le-aş

putea vinde...

- Arăt eu ca şi cum aş bea bere ?!

- Aaaa ... atunci nişte sticle goale de otet !?



-Un angajat întârzie la serviciu, şeful sau nervos tipă la el:

-Ar fi trebuit să fii aici la 8:30!

Tipul răspunde:

-De ce? Ce s-a întâmplat la 8:30?



La un fotograf au venit mai multi chinezi pentru a se fotografia.

Fotograful se gândi: "De ce să developez toate pozele, dacă seamănă

leit unul cu altul? O să le dau aceeasi fotografie!". Când primesc

fotografiile, un chinez ia fotografia, se uită lung la ea si spune:

- Nu e fotografia mea.

- Cum nu e a ta? - întreabă fotograful - Nu e faţa ta?

- Faţa e a mea, dar cămasa nu.



- Nepoate cum ziceai că îl cheama pe neamtu ăla care îmi tot ascunde

lucrurile prin casă?

- Alzheimer, tataie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu