Translate

duminică, 23 septembrie 2012

Bancuri

Vorbesc doua prietene:
-Psihologul mi-a recomandat o modalitate foarte buna de a adormi repede. Numar pana la trei si adorm instantaneu.
-Asa de repede?
-Nu intotdeauna. Ieri, de exemplu, am numarat pana la patru dimineata!
 

-------------------------------------------------
Un inspector vine la o casa de nebuni si le da acestora un test:
- Cat face 7+7?
Un nebun raspunde:
- 1782 !
- NU!
Alt nebun:
- Miercuri!
- NUUU !
Dupa care un alt nebun:
- 14 !
- Bravooo! Cum ai facut?
- Pai am impartit pe 1782 la miercuri ...
 

------------------------------------------------
The 3 fastest ways of communication in the world are:
3. Tele-fax
2. Tele-phone
1. Tell-a-woman
 
-------------------------------------
O babuta cumpara peste viu.
- Baiete, dar pestele e proaspat?
- Pai, bunico, cum sa nu fie proaspat daca e viu!
- Pai si eu sunt vie...
 

---------------------------------------
 
Doua surori din spital, in dialog :
- Nu cred ca pacientul de la salonul trei mai are mult de trait !
- Asi ! Azi m-a inghesuit in colt si m-a pupat . . .
- Tocmai d-aia.  A aflat nevasta-sa !
---------------------------------------
 
Adam si Eva se plimba prin Paradis.
Eva : - Adam, ma iubesti ?
Adam: - Am vre-o alternativa ?
-----------------------------------
 
Ea si el, in pat, lipiti unul de altul.
El : - La ce te gandesti, iubito ?
Ea sopteste tandru : - La acelasi lucru ca si tine !
El : - Minunat. Atunci, mie imi faci omleta cu sunca, iar salata din ardei, rosii, gogosari . . .
 

--------------------------------------
- Mama, obrajii rosii sunt semn de sanatate ?
- Asa se spune.
- In cazul asta, obrazul tau stang e mult mai sanatos decat cel drept !
 
. . .-------------------------
- De ce stai afara pe vremea asta urata?
- Sotia mea a inceput sa cante si nu vreau sa creada vecinii ca o bat .. . . .
-----------------------------------
- Draga, cate tacamuri ne-au disparut odata cu plecarea invitatilor ?
- Toate cele pe care scria "Restaurantul LIDO" !
 
------------------------------------------
- Cum sa-l dezvat pe barbatu-meu sa vorbeasca in somn ?
- Lasa-l sa vorbeasca un pic ziua !
 
-----------------------------------
- Sunt foarte suparat ca i-ai spus consoartei mele o groaza de minciuni despre mine . . .
- Zi "mersi" ca nu i-am spus adevarul gol - golut !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu