Translate

vineri, 14 septembrie 2012

Glume

Doi se intalnesc intr-un bar dupa revelion:


- Salut! De unde esti?

- Din Bucuresti

- Ce tare! Si eu sunt din Bucuresti. In ce an te ai nascut?

- In ’52.

- Woooow, ce tare!!! Nu pot sa cred si eu tot in ’52. In ce luna?

- In februarie!

- Wooooow, nu pot sa cred… Ce tare! Si eu tot in februarie. In ce zi?

- 14.

- Woooooow, ce tare! Nu pot sa cred. Si eu tot in 14.

La un moment dat intra un tip in bar si il intreaba pe barman ce se mai intampla prin local. Barmanul:

- Iar s-au imbatat gemenii!







- Du-te si mai cumpara nişte bere!-zice Ion catre Maria.

- Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic?

- Hocus-pocus tu muiere, marş in fuga dupa bere!





Preşedintele Statelor Unite se întâlneşte cu preşedintele Chinei, pentru o discuţie despre drepturile omului.

- Do you have elections? întreabă preşedintele Statelor Unite.

Preşedintele Chinei se înroşeşte un pic în obraji şi zice încet:

- Yes, evely molning.







Discutie intr un cuplu. Ea ii reproseaza:

- Tu te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei sa mi o tragi in toate pozitiile, oricand, oriunde!

Stii, eu am nevoie si de putina atentie!

A doua zi barbatul intra pe usa si striga:

- ATENTIIIIEEEEEEE! Vin sa te f*t.







Dupa ce a nascut nevasta'mea, am intrebat-o pe doctorita:

- Si acum, peste cat timp crezi ca vom putea face sex?

- Ies din garda in 20 de minute, asteapta'ma in parcare.




Vasile merge cu Maricica la cumparaturi. La un moment dat iese Maricica (care era mai durdulie) din cabina de proba cu o geaca in mana si zice :

- Mi-e mica.

Vasile nu s-a putut abtine si a intrebat-o :

- Ce ti-e mica, iubire, cabina sau geaca ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu