Translate

luni, 3 septembrie 2012

Eminescul zilelor noastre

Pe lângă Floppy fără soft
Mereu am procesat,
Mă cunoştea PC-ul tot,
Tu nu m-ai accessat.

Prin Windows încercam ades',
Te urmăream sfios,
Ca să te văd chiar "face to face".
Mi-ai arătat un DOS... 
 
Prin Microsoft te căutam,
Să te printez un pic,
Iar pe E-mail eu aşteptam
Să-mi dai măcar un click...

În Google tot am navigat,
Prin Internet Explorer,
Dar tu cu altul te-ai cuplat
Trei ore pe Messenger!

Si iară nu pot să mă culc,
Te urmăresc în Inbox,
Pe tine te doare poate-n Bulk
M-ai şi Delete din Windows!

Chiar dacă astăzi m-ai rugat
Să mai încerc un Undo,
Regret, dar prea te-ai Virusat
Şi te-am uitat, bolundo!

Renunţ de-acuma la Sign In
Că-n Chat-ul tău nu-ncap,
Mă mut şi în Recycle Bin
De-aceea-acum, Sign Up!

Tu ai călcat demult pe bec,
Nu-ntreb: "How do you do?"
Căci pentru tine nu am Back
Ş-am terminat! Thank you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu